Hyffsat lugn dag pga tryck över bröstet

2011-07-05 - 20:26:03
Idag kan jag nästan säga att jag är rätt besviken på mig själv när det gäller träningen men efter indoor walking passet så hade jag ett jobbigt tryck över bröstet, kunde nästan inte andas och det ville inte ge sig. 

Så jag stretchade efter treadmill uphill 30min, indoor walking 45min. Känner mig inte på topp direkt men jag tror att kroppen kommer igång snart. Om jag ändå kunde ha fått komma ut och jogga nu på kvällen, jäkla häl. *tjat!
Men jag ska ta mig en promenad iaf, får se hur länge den varar. 

Mitt matintag för idag iaf, inte fy skam. Man kan nästan tro att jag börjar lära mig.

Totalt intag
Fett: 71 g Protein: 80 g Kolhydrater: 28 g 1091 kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0