Gjorde mig fin idag...ju..

2011-07-25 - 23:05:57
..Vet inte om nån såg det.;) 

Men iaf, min makes kommentar på det:

"Tycker du har lite väl mkt smink på dig, du är finare utan!

Knäppa karl! Fnys, gör man sig fin får man höra att man är ful? ;) Haha..

Hemkommen från spinning och core, rehab. träning för hälen och mkt mkt stretch. Härligt men jobbigt. 

Det var inte lätt att spinna idag efter 5mils rundan igår, inte alls, mina lår ville inte kämpa på idag och pulsen var svår att få upp. Men en rolig sak med puls-pass är när man ser att pulsen sjunker så mkt snabbare än när jag startade med spinningen! 

Det är härligt! Hjärtat börjar hajja! :)

Imorn blir det nog vilodag, men får se. Maken ska iaf få gå iväg och träna, annars får han abstinens, snodde hans dag idag. jag har tränat hela helgen också, kors i taket, så vila imorn får jag men vill jag?! ;) 

Usch har ont i ryggen, sträckte nåt när jag stretcha... :((

Puss på er goingar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0