Dålig motivation? Kör på hårdare!

2011-07-08 - 20:07:00
Idag ville jag köra skiten ur mig men trots det har jag lite svårigheter med motivationen nu, eller nja... det är som att latmasken på axeln har kommit smygandes tillbaka och viskar att "Du orkar inte mer nu, ta det lugnt, gå hem och ät en glass!" ungefär. 

Haha! :D

Idag blev det denna träning och jag är rätt nöjd ändå, det är som att ju mer jag tränar desto mindre nöjd är jag.... Hmm. Får se till att den där hälen blir bra snart!

Träning:
Pilates - 55 minuter 160kcal
Spinning - Tuff 40 minuter452 kcal
Styrketräning - Tuff 25 minuter 215kcal
Core - 20 minuter 118kcal
•Stretching/yoga aktigt - 20 minuter 54kcal

999 kcal
Haha snygg siffra! ;) 

Trööööööött! Nu ska bara maten tas in i kroppen så jag får lite mer energi :))

Och klaga imorse om min platå på 1månad... och det är som alla andra månader, jag har gått ner 0,6kg! Är nere på 61,5kg!! Ge mig vågen nu snälla?! ;))

Så jag har gått ner 5,5kg och har 4,5kg kvar till målvikten. Hälften borta!

Att det ska ta mig 1månad att gå ner ½kg.. Jaja, alla är vi olika!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0