Dag 5 av 35!

2011-07-26 - 08:43:31
Och hur går det dåå? 
Haha.. Kan jag få slippa svara på den kanske? :p

Nej men det går hyffsat, gick in i semester-mode fast jag inte ville det första veckan, och syndade i en halv vecka. Inte jätte mkt men tillräckligt för att måtten tydligen skulle gå uppåt. Men jag har skött träningen bra, det vill jag inte alls klaga på!

Men samtidigt som jag har gått upp i cm så har jag gått ner 2cm på ett annat ställe, så i samband med allt så formar kroppen om sig kanske. Men jag vet också att jag åt för mkt mockarutor och filmjölkslilmpa. ;) 

5dgr kvar till bröllopet vi ska gå på och idag ska jag hämta klänningen! :D Hihi!! 

Fortf ont i ryggen efter sträckningen igår, men det ger väl med sig, får skippa träningen idag. Den var ju rätt tuff igår och om jag ska springa milen så behöver jag min rygg hel och kroppen lite mer alert. ;) 

Åh jag är så lycklig för att jag får springa igen! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0