Alla sömmerskor på semester Juli-Aug!!!?

2011-07-06 - 13:57:21
Vad är det för dåligt skämt? Är det inte nu alla behöver sömmerskor, till bröllop m.m. ?? Haha, klart de ska ha semester men varför tar de alla det SAMTIDIGT!??

Jaja, jag lyckades charma fram ett telefonnr från vår butik till en annan och ringde BUMS! Jag gillar inte att prata i telefon för övrigt, en liten fobi jag har, weird i know! 
Men iaf, hon sa att hon skulle också på semester och jag höll på att tappa.. ja jag vet inte. 

Men hon sa att hon skulle komma hem runt 27Juli för att bara mellanlanda en dag och då fixa min klänning! Åååh goa människa, göra mig så lycklig!!! Så imorn ska vi åka dit så hon får titta på klänningen och förhoppningsvis kan hon sy ut den. Det funkar inte med alla klänningar tyvärr, enligt henne. 

Goa goa människa som tar sig tid på semestern! <3

Idag var jag också på möte för skola, men jag glömde betygen hemma.. Suck på mig, att jag aldrig lär mig..............PUNKT!
Men boka en tid imorgon för att planera och skriva in mig, sjukt läskigt att gå i skolan igen, men men, Oktober 10 it is! 

Jag åt en hemskt nyttig lunch idag! Frapino! Mjam! 
Ok inte så bra men den var inte så onyttig som jag trodde faktiskt och tur att man blir mätt av den för annars är det en dyr kaffe i kalorier och kolisar ;) 

Jag hade råd med den, i min matbudget, tyckte...tycker jag! :D

Jag har hunnit med att ta en timmes promenad mellan allt fläng också, det blir så om man går av en station tidigare från tåget, får man lite extra kondition!
Och ikväll kommer det bli Core och Body Pump! Nästan 2timmars träning, det kommer bli najs!

Sådärja, spytt galla över bloggen! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0