25Jan -> 15Juli = -6kg!

2011-07-15 - 20:49:12
Sådär, har vi en jämn siffra! 
Och denna gång räknar jag dagen då jag började träna. 6kg totalt är borta nu, ganska exakt. Vägde då 67kg och nu idag 61kg! 

Tar tid men jag är nöjd, för jag har dock inte kört stenhårt utan levt gott emellanåt. :) Kanske stenhård träning men inte kost. 

Körde spinning idag och det var helt fantastiskt, kommer sakna det enormt under semestern men jag tänkte kanske kunna dra mig ner till gymmet nån kväll här och där. Hade jag kunnat jogga hade det inte varit nån fara men inte än int.

Min aptit kom tillbaka efter spinningen också, vad lite träning kan göra. Och mitt illamående är som bortblåst, älskade träning! :) 

Nu har jag bara 2kg kvar till mitt mål på 59kg. Sen får det gå lite som det vill, kommer fortfarande leva sunt med unnardagar och med mkt träning. Lär bli mindre sen när skolan startar men ingen större press, känns BRA! :) 

Idag fira vi med hemmagjord pizza och lite glass! 
Gott! Och det blev visst 2 unnardagar denna månad, fast jag bara skulle ha en, men men är det semestertider så är det! ;)




Totalt intag
Fett: 75 g Protein: 59 g Kolhydrater: 81 g 1213 kcal

Dagens kalorikoll
Energibehov 1842 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 531 Kcal
Mat - 1213 Kcal
Kvar att äta 660 Kcal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0