Tjej göra!

2011-01-18 - 09:54:58
Och det betyder shoppa, ja iaf ordet tycker jag är ett väldigt starkt tjej ord, eller gay.. Vad som. Skulle min tatuerade maskulina man komma och säga: "Älskling ska vi shoppa idag?!" Skulle jag stå med öppen mun, stirrandes och undra vad fan han sa för nåt.. Hahha. ;o)

Jag är väldigt förälskad i min man idag, bara så ni vet. Han är sådär lite extra snygg just nu, i mina ögon, han är alltid snygg men nu gör det ont i kroppen att titta på honom. Mmmmm... Grr.. RAWR! Haha :D
Vadå, vi har bara varit tillsammans i 5 år nu snart.. Gifta i 3.. Nykär fortf!

Aja nog om det..

Jag ska nog köpa med en webcam, funderat på det. På skoj, alltid velat ha en bara för att ha en, typ. Så nu så.. Ja och kanske en tröja, nej jag vet! En kjol! Svart kjol vill jag ha :D

Intressant, javisst!
Och senare idag blire att åka och titta på en ny bil, idag lever vi lyx. ;o)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0