Tårta dags

2011-01-10 - 19:55:51
Ska göra en tårta, till en rock fantast och inte vilken "rockgrupp" som helst - Lordi.
Han är en gammal finne på 40 år som ska fira sin dag nu i slutet av Januari, så jag tänkte att temat på tårtan skulle bli just Lordi.
Man kanske skulle skulptera detta som en tårta? :
Eller så kanske man skulle göra en enkel tårta men att ha modellerat en av dessa masker och lägga ovanpå, i nåt snyggt...?:
Vad tror ni?
Postat av: C

Jag måste erkänna att jag är väldigt intresserad av hur den första tårtan skulle se ut! :)

2011-01-11 - 12:44:59
Postat av: Crazylicious

Jag röstar för en mask!! Fast bröstbilden kanske uppskattas mer av karlarna :D

2011-01-12 - 12:34:49
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0