Oj aj iiih & Ny bil!

2011-01-25 - 22:18:39
Nu har vi köpt bilen och min make är nostalgisk, haha. Så söt!
Den är fin, jätte fin och den är riktigt härlig att åka i, måste jag säga. :o) Barnen kan sätta sig själva i bilen nu och det är ett stort plus att slippa lyfta upp min älskade 3åriga 20kg's klump till son. Hehe.

Barnen gillar bilen också och tyckte det var jätte roligt att få följa med. Efter fira vi med att äta på Burger King och barnen blev ännu mer lyriska, på en tisdag!!!! Ojoj stort det där ;o)
Och nej, jag åt inte hamburgare utan jag beställde deras sallad som var helt ok att äta. Var inte ens sugen på burgare och pommes, jag är fast besluten att vara och förbli nyttig.

Klart jag äter nåt gott på helgerna, som i lördags åt jag en semla, haha bra jobbat! Men jag halvera den.. ;P Men sen fick jag inte äta mer och inget mer onyttigt kom ner i min mage. Så jag får välja en sak att äta varje helg sen är det stopp! Nu i helgen blire nog popcorn, mjam !!


Jag har en sådan enorm jävla träningsvärk så det inte är klokt!
Mina lår känns som stora blåmärken och vaderna är på gränsen att krampa (känns det som). Det är helt sjukt vad jag har ont i mina lår, framsida. Men jag ger mig inte för det, ska tränas imorn också - då jag kommer ha ännu ondare. Men nån dag måste detta ge med sig!!??
Det är fan svårt att komma ur soffan kan jag lova eller när jag ska sätta mig på toaletten.. HAhahaha jisses!

Ge mig ett positivt svar ngn... ;p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0