Kommentar ang. "fruar"

2011-01-18 - 09:42:54

"Jag vet vad min man tycker tex." -Är du säker på detta eller tror du bara det, som ovannämnda fru? ;)

Nästan synd att han inte gillade Lordi, hade sett fram emot att se hur den tårtan hade blivit!
Får väl köra en Iron Maiden tårta med Eddie istället!"


Det är ganska enkelt, min man är en inbiten Metallica njutare, sen barnsben. Varit på alla konserter osv osv, sen gillar han jälvklart slipknot och lite Volbeat. Lite sånt, enkelt, bra musik. ;o)
*Tänker på sin man och njuter lite...* Haha.

Ja, jag hade verkligen sett fram emot att göra den. Hade varit roligt att göra ngt avancerat ;o)
Han gillar det mesta men inte skrik fick jag höra, sååå, ja..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0