J.M shred dag 6

2011-01-31 - 12:35:08
Sitter här med mitt citronvatten, sallad och blöta hår och funderar på om jag fuskade denna träning?! Det känns inte lika jobbigt och så tror jag att musklerna har vilat lite för mkt under helgen.  ;o)
Dock denna gång fick jag ont i ljumsken, klaga :(, men jag körde på ändå såklart!!

Men det är som sagt inte lika jobbigt längre och imorn kör jag på ännu hårdare, om inte annat får jag väl köra lite extra på egen hand. Nästa måndag börjar del 2 i denna träning, blir hårdare, jobbigare helt enkelt.

Kan inte säga att nåt har ändrats, inga cm mindre eller så men däremot så har jag en bättre "stadga" i rygg och mage. Och sen så mår jag bättre helt enkelt.
Men det tar tid och helst när kroppen inte har en aning vad jag håller på med, den håller väl i fettet som om det vore diamanter, för muskler, vad är det för nå alien liknande saker? !!

Haha..

Så jag kan inte säga att det var jobbigt idag, men skönt absolut! ;o)
Har också beställt nya hantlar, woho :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0