J.M shred Dag 5

2011-01-28 - 12:32:13
Ojoj kan ni fatta att jag har nu tränat 5 dgr i sträck!!! Helt underbart och jag känner mig såå stolt!! :D

Idag var det sååå kul att träna och jag körde på mer som jag sa, men det gjorde inget och det blev bara roligare och roligare. Jag klarar mer och min uthållighet har absolut förbättrats. Jag ser så mkt fram emot nästa vecka då det är dags att träna igen, nu i helgen tar jag paus (om inte maken går ut med barnen o låter mig vara ifred i 45min ;p) för jag vill inte träna med hela familjen hemma.

Om jag hade haft möjlighet att stänga in mig nånstans så visst men nu bor vi i en lght så... ;o)

Riktigt trevligt var det idag och jag känner mig mkt piggare och på bättre humör än imorse!!!


Postat av: C

Kaxigt!



Kom ihåg dock, det är resan som är viktigast. Målet/resultatet när man tränar kan dröja lite, men det man oftast känner är ökad energi och självkänsla.



Bara vetskapen om att, fan jag klarade detta är en självförtroendekick som i sig självt är värt mödan!



Go go! :)

2011-01-29 - 12:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0