Jillian Michael's 30 Days Shred

2011-01-24 - 11:01:55

Dag 1 avklarad, första ggn med denna träning!

Måste ju dock rekommendera den för de, som jag, som inte har råd att köpa gymkort/svårt att komma iväg till gym eller behöver nån som puschar en. Det gör hon, påminner en om varför i hela friden man låter sin kropp våndas i brännande smärta. Haha.

De flesta har skrattat åt mig när jag sagt att jag ska köra detta, men ärligt talat, det är träning!
Iaf för min del som måste komma igång, sist jag var i form som jag var nöjd med var när jag träffa min man för 5 år sen och dit ska jag igen. Nu jävlar får det vara nog! ;D

Jag tror på denna träning, med rätt diet såklart, som med all träning!!

*pust*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0