Svar - ang sko.

2011-02-21 - 09:47:34

"Jättefina skor du gjort. Har du använd en mall, och isf vilken. Helt bedårande. Ja hela tårtan var fantastisk.

/Sofie"


Tack, tusen tack!! :))
Caketoppern/Dekoren är ju det som gör hela tårtan. ;)

Jag har använt mig av denna mall men gjorde lite ändringar:

Nr 4 var för stor, så jag gjorde den mindre. Om du tittar längre ner i min blogg på mitt första försök (baby rosa sko) så ser du att den täcker hela tå delen, inget fel med det om man tycker det är fint.. Gjorde inte jag. ;)

Nr 12 ritade jag till en spegelvänd del, så man slapp göra två stycken och krångla med att få dessa att sitta ihop vid häldelen, - så det blev en hel stor del istället.

För att sedan få upp tån, så den inte blir så platt så la jag bara en liten korv med sp/fp/mp för att få mer stöd och vips så likna den mer en sko. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0