Snart så!

2011-02-22 - 20:31:57
Nej, jag har inte slutat träna. Nedrans förkylningen vägrar släppa, grönt slem som har invaderat mina bihålor och har bonat in sig, skaffat lite slajm bebisar och de förökar sig som råttor kan jag lova! Tar aldrig slut!

Haha.. Men imorn ska jag gå ut och gå. Idag var jag på promenad med Thyris och hon satt fint i vagnen och jag kunde knalla på fort fort 1 timme nästan, men stopp för att titta på änder en stund såklart :)) Och med avslut i lekparken, där fick hon gunga och hon verkligen älskade det. Det var inte skratt som kom utan hon mer njöt och blev helt avslappnad. Sötnos!

Tänkte prova på lite yoga sen framöver, men jag titta på det och det såg så trist ut.. Haha. Aerolates är dock rätt skoj och man får tok träninsvärk i alla muskler efter ett pass. ;)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0