Så jäla bra ändå!

2011-02-28 - 22:40:25

Godvällers...

Jag har varit extremt duktig idag.
Det blev inge Jillian shred, för jag har lite kli i halsen och vi vet hur det gick sist = influensan. Så denna gång hoppa jag hennes och tog mig extra promenader istället. Efter att ha lämnat barnen i skolan stoppa jag in hörlurarna i öronen och lät within temptation, metallica, loke - ja en salig blandning av låtar yla i öronen när jag begav mig ut på en powerwalk 09.00.

Första promenaden stanna på 6,1 km och tog 60 min att gå. Jag gick i skogen där stigen var mindre än 30cm bred och inte lätt att gå i. Det sluta med att jag jogga lite då o då för att ta mig fram lättast. Men det var underbart och jag var så slut när jag närma mig hemma.

20min efter att jag stigit innanför dörren och bestämt mig för att äta tidig lunch så ringde min väninna och ville gå på en promenad. Jamenvisst skulle jag det!! Shred var att glömma pga min hals (men nåde min kropp om jag blir sjuk igen...).
Den promenaden sluta på 4,3 km och det visar alltså att jag gick ÖVER 1 MIL idag!!

Det är fasiken bra jobbat!
Och jag var ute och lekte med barnen i snön, så jag gick säkert nån extra km då också ;)

Jag är stolt över mig själv för att ha gått så långt, andra promenaden var jag inte ens trött och tyckte nästan att min väninna gick lite långsamt. ;) Hehe.

Annars då?
Jo vi har fått en ny diskmaskin!! Woho.. Men det skumma var med vår gamla är att det lukta bensin om våra bestick och glas efter en diskning. Kändes inte så säkert så vi shoppa en ny på en gång idag ba.. Cash har man ju! Eller inte.. Haha! ;) Hejdå besparingarna!

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0