Rånäs slott

2011-02-19 - 20:07:00

Påväg till Rånäs var det såhär vackert :)



 






Kärlek <3

Jag upptäckte, att.. Jag är extremt dålig på att ta bilder. Haha, men jag känner mig som en jäkla fånig turist som står och fotar som en galning och sen å andra sidan skulle det vara så fin middag och kändes dumt att fota. Hihi.

Men det var underbart, helt fantastiskt och sällskapet var supertrevligt. Och jag slogs av en tanke som jag ändå gör ganska ofta men denna gång var den så stark att den kändes nere i magen -

 Det är fantastiskt att man fortfarande kan vara lika tok-kär i sin make efter 5 år! 
Du kanske inte tycker 5 år är så lång tid, men tänker jag på den enorma kärlek jag har för honom är det otroligt och jag vet att han känner detsamma. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0