Ointressant

2011-02-08 - 09:40:21
Jag ska nog köpa lite färgpennor till mig själv, och börja färglägga mina teckningar. Älskar att måla dem helt vita, eller hm.. Ja sådär som finns i barnböcker som man färglägger i. ;p
Så efter kan jag färglägga, visserligen är jag inte bra på att rita, men det är kul iaf. Om inte annat en jäkla bra terapiform mot stress och rastlöshet ;))

Jag har shoppat på ellos, jag var rastlös. Haha. Men det gör inget, vi behövde den ändå och jag behöver defintivt lite tröjor. Och självklart fick barnen lite också men maken blev utan. ;P Han gnäller ändå på att jag köper för tajt.. Men jag gillar ju när det sitter tajt på hnm. ;)) Heehee...Mmm... Jaja..

Några av kläderna, klänning till dottern fast hennes är Svart topp och rosa kjoldel, sen tröja till mig och så har jag beställt svart och vit likadan. Hehe, billig och fin ju ;P

    
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0