J.M shred Dag 9

2011-02-03 - 12:05:04
Idag ville jag INTE träna, allt jag har velat göra idag var att gå och lägga mig i sängen för att sova... Gårdagen var lite tuff för mig, inte sådär tipptopp humör och det sjönk mer å mer.. Men inget ett bad och lite musik kunde råda bot på MEN nu var det träningen ja...

Jag tränade, så jävla stolt! Men jag satte ihop min egen musik och stängde av ljudet, orkar inte höra på henne nå mer. Ibland säger hon att hon vet att det är jobbigt.. Ja jag vet exakt när det ska komma o vips så tycker hjärnan att det är jobbigt. Haha, psykiskt? Javisst (men det betyder inte att du får psyka mig nu...)!! Haha ;)

Men mot slutet av träningen, sista konditionsdelen där så small det i min vad och det gör ont.... Suck. Säger ju det, jag är otränad, fick jag säkert nån bristning.. Men jag hoppas på långvarig kramp eller sendrag. Haha, men vafan.. Men visst, att gå från 0 -> 100 tar ju på muskler.

Kan inte ens gå normalt.. suck.

Latmask muskler. ;p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0