J.M shred dag 8

2011-02-02 - 14:16:13
Idag gjorde jag lite mer än så, innan denna träning gick jag 7 km. Var på ett möte så jag gick helt enkelt hem sen istället för att ta tåget. Det var skönt och vädret är ju så underbart nu med sol och blå himmel. :))

Träningen gick bara bra, finns inte så mkt att säga men jag är fortfarande jävligt glad över att jag fortsätter med detta. Men det är en utmaning, och utmaningar brukar jag inte slänga på sophögen hur som helst.. ;)

8dgr med träning, snart 4veckor (söndag) med nyttig mat och inget har hänt, eller ja första veckan försvann det cm men sen dess står det tok still. Irri! Morr! Men men, låter rätt osannolikt att kroppen redan skulle bygga muskler efter 8 dgrs träning?! Eftersom min kropp knappt vet vad det är.. x)


Men som innan, är jag glad men sur men glad. Haha.
Tjing!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0