J.M shred Dag 12 -Del 2

2011-02-08 - 12:14:18
Nu sitter jag här och ger er nyheterna direkt efter träningen, halsen har snörpt sig, svetten rinner bokstavligen på pannan.. Och jag brukar inte svettas, men det är bra, börjar kroppen kanske komma igång?! :)

Det var tufft, Del 2 är inte att leka med, inte för mig. Och jag tar det lite lugnare t.o.m. vilket är jävligt trist och jag känner mig som en mes som inte kan hänga med i konditionsdelen. Men det är för mkt hopp och min vadmuskel vill helt enkelt inte. *mummel*
Men jag vill inte skada mig mer.

Så det blir mest styrke träning och "uthållighetsträning", heter det så? Aja.. :)
Jag ville inte träna idag utan ville sova, men så ställde jag mig framför spegeln och titta sen på ett gammalt foto på mig -hur jag egentligen ska se ut- så kom lite jävlaranamma tillbaka. ;)

Så nu är jag piggare (dock lite hostig o kli i halsen...?) och har ett leende. Innan satt jag och vila på armbågen o bara glodde på skärmen, nu har jag ny energi igen. Härligt!

      

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0