J.M shred Dag 11 -Del 2

2011-02-07 - 11:02:19
Jepp jepp, nu börjar man på del två av träningen och jag är sååå sur nu.
Jag har tränat, oja, och jag blev svettig och gjorde så mkt jag kunde. Sen vet jag inte hur bra det är egentligen då min vadmuskel är pajj... Känns som om nån står och trycker HÅRT med tummen rakt in i muskeln typ. Och det gör bara ondare när jag anstränger den, ofc.

Men som att "hoppa hopprep" fick jag skippa, hoppade lite men då bara på vä ben. Kunde inte göra det på hö, prova och den skrek rakt ut, AJAJ.

Fnys!! Men, jag har ju också köpt hantlar nu så armarna och axlarna får ordentligt med träning. Hade hemmagjorda hantlar innan för de ville aldrig komma med posten, de nya alltså. ;p
1.5kg - störtlöjligt som farsan Baloo skulle säga men det känns kan jag lova. *Svag *Otränad (Måste jag verkligen påminna er om det???!!!!) Hah ;)

Men det var skoj iaf, men det är trist att jag inte kan ge allt men jag vägrar att ge upp!
Och jag är jävligt glad att jag inte ser detta som en ursäkt att lägga träningen åt sidan, som man normalt kanske gör. Hehe. Men nej, utmaningar ger jag inte upp så lätt.

Men det var riktigt skönt att träna idag och det var super kul med nya övningar, del 1 började bli lite enformig. ;)

Så jäkla vidrigt! Haha x)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0