I'm back!

2011-02-17 - 09:18:02
Nu har bloggen varit sisådär död ett tag, men man måste ju få ta break! ;)
Dotran min har varit sjuk med hög feber, om hon har haft influensan det vet jag inte.. Hon har inte direkt varit Sjuk sjuk utan varit väldigt rastlös av sig. Men hon påminner om mig när jag var liten och sjuk, kunde inte sitta stilla för det. ;)

Jag är så glad, min vadmuskel är bra igen (äntligen) och förkylningen och hostan börjar gå över så snart kan jag börja träna igen!!! :D På måndag tänkte jag börja och det känns riktigt bra faktiskt!
Har känt mig så oförskämt lat nu när jag inte kunnat träna och sen när jag var sjuk så var det enda jag fick i mig Bröd! Usch, ve och fasa.. Inte bra om man ska tappa några kilon!

Men snart kommer vi igång igen och snart försvinner snön så jag kan powerwalka/jogga. Känns bra alltihop!
Energin har kommit tillbaka och just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den, lite jobbigt och det tycker min man med, som blir skrämd. ;)

Idag får det bli pyssel och knåp iaf, var trots allt och shoppa lite på Cake&Design. Det var gött att träffa dem igen, det var ca 6mån sen och det kändes att jag saknat dem. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0