Heeeej

2011-02-15 - 10:22:05
Det var länge seeeen!!! Haha... ;)

Jag mår bättre nu, förutom att det känns som att jag har sprungigt maraton i halsen när jag bara har gått runt i lghtn för att hämta kaffe, gå på toa.. klappa min sjuka dotter på pannan, jepp hennes tur nu. :/ 
Hostan sitter i, jävla hosta, som vanligt så vägrar den släppa.

Tycker jag har varit jätte sjuk jätte länge nu. En vecka sen jag blev sjuk nu ju... Hade feber i fleeera dagar, och jag har aldrig feber!! Men så är det väl med influensan, andra gången jag har skiten. Sonen är också frisk och tillbaka på dagis vilket han tycker är super...dock gör det ont i mitt hjärta, har ju kramats varje dag...sakna. Hihi!

Men jag undrar... vad har hänt, vart kommer de mååånga besökarna ifrån bara hipp som happ? Aja, det är väl trevligt, synd att de/ni kommer när jag är off bara. Haha.

Men nu börjar kroppen fyllas på med energi igen och det är underbart!!

Igår skrämde jag min man ...han är egentligen bara en mes men blev rädd för mig. Jag har mkt energi nu när jag börjar komma tillbaka till verkligheten och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med den igår. Såå det gick ut över honom. Haha. Inte på ett dåligt sätt, bara lite lekfull.. kanske.
Men han tycker att jag är läskig när jag är lekfull och tittar på mig som om jag vore sjuk eller besatt. Hahaha!

Träningen får dock vänta en vecka till... SUCK! *mummel*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0