Friends 4ever?

2011-02-22 - 09:18:20

Jag har alltid problem med vad jag ska ha för rubrik på mina inlägg, tycker rubriker är överskattade ärligt talat ;) ...eller så gillar jag dem inte för att jag inte kommer på nåt bra..vad tror du? Haha.

Sitter här på morgonkvisten, eller kanske förmiddag nu? Och dricker mitt kaffe med kanel i, det ska sätta igång matsmältningen lite fortare fick jag höra några år tillbaka. Sen om det stämmer vet jag inte. Men gott är det iaf.

Jag har en gammal vän som hörde av sig till mig för att ses för inte så länge sedan, och det gjorde mig glad i hjärtat. Vi var bästa vänner som mindre och gled isär som äldre. Så kan det bli, man har olika "värderingar" i livet. Jag fick familj - Hon jobba väldigt mkt.
Men jag blev otroligt glad att du hörde av dig och att det ändå (enligt mig) nästan är som förr i tiden, inga konstigheter när vi ses bevisar att vår vänskap är äkta. :) Du vet nog vem du är!


Idag ska jag träffa min syster och hennes dotter Thyra, nu var det riktigt länge sen vi sågs.. Känns som ett halvår, lite roligt då vi bor i samma kommun. Men mkt kommer emellan och man får vara glad för den tid som ges helt enkelt. Men idag ska jag gosa gärnet med Thyris, hon har blivit så stooor, över 1 år nu! :)

Rubrik var det också ja.. Suck.
Sådär, en rubrik.. Nöjd? ;)

Känns som om att jag har mina känslor på utsidan av kroppen idag, lite sådär extra känslig?! Men så får det vara, hoppas ingen får för sig att bråka med mig idag bara. ;) Raaaawr!

Igår läste jag också om min gamla katt, ett gammalt blogginlägg på ett forum. När han gick bort, och jag börja gråta.. :( Katt, kanske är fånigt för er men han var min styrka i svåra tider och han var så mkt mer än bara en katt. Han var min bebis och bästa vän, han fanns alltid där och torka mina tårar, följde mig till bussen, satt och vänta vid buss stationen på mig när jag kom hem igen. Ända sen han var en liten bebis var han min katt och det vi hade ihop var nåt alldeles speciellt!!!



Min vackra Valentin!! Saknar dig så det gör ont! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0