Aerolates+J.M 30 days shred Dag 13 del2.

2011-02-24 - 12:00:28
Lång rubrik blev det, jajaj...


Njuter av detta just nu, fullkornsmacka med keso och kanel. Mina muffins som inte alls är lika fina som de på bilden (omelett-muffins!!:)). Hehe men de är goda och jag tror att det är för att jag inte hade riktig grädde i... Det känns så fel att äta ren grädde... Men ja..

Gott är det och jag är vrålhungrig men då är det bra att blogga samtidigt så man inte slänger i sig maten och sen tro att man är hungrig så äter man mer.. Jaa det gamla vanliga.

Jag kunde inte bestämma mig om vad jag skulle träna idag. Kanske inte är så bra att gå på båda direkt efter sjukdom men.. haha. :D

Aerolates är ett lugnt tempo så det är ingen fara, det känns inte som träning men dagen efter slår det en med träningsvärk!!
Körde det i 30 min och sen tröttna jag, tråååååkiiiiigt, sa jag högt.. Och så satte jag på Jillians och det var iiiinte tråååkiiiigt det var JOOOBBIIIIGT!! Hahaha.. Jisses.

Nu när vaden är bra kan jag köra på så mkt som jag bara orkar, så nu var det inga slappar fasoner! Fyfan.. Hon jobbar arslet av en rent ut sagt. Jisses!!

Men stolt är jag och nu smakar min mat eeextra gott! :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0