Våga erkänna misstag och motgångar

2011-08-24 - 09:32:17
Trots att jag hatar att erkänna det... Så ska jag vara ärlig med er, mig själv och våga erkänna det! 

Jag har gått upp i vikt under semestern, inte så ovanligt fenomen kanske men jag trodde verkligen att jag skulle klara av att inte göra det, men valde att unna mig iaf.

Det är inte extremt mkt och jag tror på att jag kommer tappa dessa kg:n ganska så fort, bara jag har kontroll på min kost och träning! 

Totalt 3kg gick jag upp efter en semester på 5veckor! 
Det är inte så farligt..........Det är iaf inte 1kg i veckan, haha, man måste hålla fast vid nåt bra. ;) 

Jag gick upp från 61 till 64... Nu har jag varit igång i ½vecka och har tappat 1,1kg. Men det är ju så, jag vågade tro på att 2kg är mest vatten som samlats i kroppen pga alla kolhydrater som jag har tryckt i mig. Sen den sista 1kg-1½kg blir lite mer kämpigt att få bort. Men jag levde gott och drack gott och det är definitivt inget jag ångrar! :) 

Idag ska jag komma iväg till gymmet, det tar emot lite men ändå så gör det inte det. Det är en snurrig känsla, jag vill dit men.. Ja, snurrigt. 

Hur jag mår just nu
Jag mår bra, kan känna att vissa shorts eller byxor sitter lite tajtare vilket gör mig lite sne, men jag blir absolut inte deprimerad, vilket jag kunde bli förr. 

Jag har lite svårt att komma på vad jag vill göra på gymmet, känner mig lite vilse. Allt känns lite tråkigt och gammalt.. Men jag ska ta kontakt med min tränare så han får visa mig nya övningar.


Viktiga datum:
1 Juni, Jag har satt mitt mål till nästa sommar och är fortf taggad till att träna tills dess för att se hur långt jag har kommit.

26 Januari har jag tränat i 1år sammanlagt och ätit en bra kost, då ska det också bli intressant att jämföra! 

7 Mars, tog jag mitt första tanita test! Tänk att få jämföra detta årets resultat med 1år efter, det måste vara en stor förändring i tex fett% och muskelmassa, det vågar jag hoppas på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0