Trodde vardagen starta idag..

2011-08-22 - 10:18:00
...Men icke! 
Dottern börja skolan och det var nog lite pirrigt ändå, fast hon inte riktigt ville erkänna det. Hon såg så söt ut där hon satt för första ggn vid sin bänk i skolan, första dagen på året och i många år framöver ska hon också sitta där! 

Men när jag skulle lämna sonen på dagis så var det stängt! 
Helt mörkt och inte en kotte i närheten.... Ja, så är det väl om man har haft semester länge, de missar att ge ordentlig med information, lite smått sur är jag men tur är att jag inte jobbar just nu, då hade det varit jobbigt!

Men jag har skött maten idag, ägg till frukost, tonfisksallad till lunch och nu sitter jag här med en kopp kaffe och sonen sitter i badet. 

Jag har precis avslutat mitt putsande i kylskåpet, vad fint och härligt det blev! När sonen har badat klart ska vi till glasåterviningen och slänga alla burkar vi lyckats samla på oss (Mamma gillar smörgåsgurka:)).

Men ikväll blir det ett spinningpass och styrketräning!
Trodde vardagen starta idag... - Bild 1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0