Today is the day..

2011-08-29 - 09:30:51
..I will stand up to the test. Today is the day, I haveto remember that pain is only weakness leaving the body. Today, I will prove that I am strong!

Idag, är det PT-pass 60min. 
Idag gäller det för tusan! Det är lite läskigt men mest roligt, jag undrar vad han kan ha hittat på åt mig. Jag har inte den blekaste. Jag bad om att jag ville göra nåt som jag sen själv kan göra minst 2ggr i veckan och som ger mig mest resultat. 

Vi får se, det ska bli roligt! 

Sen är denna vecka strikt, inga snabba kolhydrater och så få som möjligt. Jag måste ha en boost efter helgen som var, jag tror att jag gick in i semester-mode. Och jag gav mig nästan ångest, men jag lyckades arbeta bort den och får ta konsekvenserna helt enkelt! 

Men denna vecka, eller snarare HELG, som kommer ska jag inte misslyckas för jag är ju så sjukt mkt bättre än så, det vet jag ju! 

Det är jag som bestämmer, vad jag stoppar i mig och vad jag handlar i affären. Nu jävlar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0