Somna hungrig?

2011-08-31 - 08:15:00
Kan man tro att jag gjorde, eftersom mage lät och hade sig. Det var som om jag var hungrig men egentligen luras den bara.

Jag avskyr att ha magkatarr och jag måste verkligen lära mig att se skillnad på hunger och suget i magen. Igår var jag inte hungrig, det vet jag, men så jobbigt ändå att gå och lägga sig i den känslan.

Sömnen var inte den bästa i natt, träningsvärken väckte mig så fort jag skulle byta ställning. Haha. Den är inte mildare idag, sjukt ju! Men jag ska träna vilket som, Crossfit och TRX! 
Jag ska ju ge dessa 2 övningar med bra kost hela höstterminen och så får vi se hur mkt det kommer ge mig. 

Såklart blandar jag det med kondition också. Men som med allt nytt så är det jobbigt i början pga den grymma träningsvärken, men det kommer igång snart! 

Imorgon startar jag min utmaning. Den kommer inte vara snäll, den är helt efter mina behov och träningsformer. Men känner du att du vill testa så är du hjärtligt välkommen, skriv gärna att du hänger på då. :) 

Jag måste boosta mig själv efter semestern, så jag kommer igång ordentligt. Dessa sista 5kg är de svåraste att bli av med. Jag vill att det ska hända nåt nu snarast eftersom det stått stilla sen i Juni. Men dock kan jag inte känna nån ångest eller liknande, jag är snarare bara mer peppad! 
Det är en härlig känsla! :) 

Jag har tagit kontroll över mitt liv, gör det du också!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0