Pannkakor, yum!

2011-08-25 - 16:03:00
Rolig rubrik, som om den kommer dra till sig läsare.. Pffft! Haha. ;) 

Jag ska äta 2 pannkakor idag för det är första ggn på flera flera månader som jag känner mig sugen nu när maken gör dem (varje tors). Eller så är det han som lockar mig mer.. Hmmm... ;) 

Träning idag med vännen, och det blev:

•Utfall 40st med 9kgs hantlar
•Jogging 9,5km/h (ca) 45min, 7km
•Core 10min
•Crosstrain 12min

Inte så mkt, men det räckte kände jag. Joggingen var inte alls kul och det bokstavligen droppa svett från mig, benen var tunga och lungorna likaså. Det känns inte alls som det var förr då 8,5 var minimum för att det skulle bli lika jobbigt som idag, och då var det ute och idag på band... Jaja. Det tar sig! 

Imorn blir det spinning och pilates, sen ska jag vila och göra tårta i helgen. Sen förbereda mig på PT-passet på måndag, yajks!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0