Latdag..

2011-08-30 - 10:09:00
Känner mig lat, och stel.. Och lat. 

Känner inte för att göra nåt idag, får man göra så? Får jag sitta här och bara vara lat? En dag utan träning, då blir det 3dgr denna vecka.. Hm. Kanske får jogga på söndag då istället? Vila en dag jag inte brukar vila, undrar hur kroppen reagerar på det. 

Jag känner mig kass, men har ingen lust idag, ärligt talat. Så jäkla stel i hela kroppen. Men vem vet, kanske jag får ett ryck och kommer ut på en runda? 

Imorgon ska jag göra mitt 4e tanita test......
Höhö... Efter semestern och allt. Sist gjorde jag det i Juni, precis innan midsommar där. Nu kommer jag få det svart på vitt hur mkt jag lagt på mig under semsetern :S !!

Men som tränarn sa, det är bättre att göra det nu än när du har kommit i form igen, för det är lättare att knäcka denna gångs resultat. 

Haha, ja jo visst... 
Hjälp mig! x)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0