Idag ....

2011-08-16 - 10:01:27
...Ska jag få fart på fläsket! 

*Mutter mutter*

Har haft grym träningsvärk, krampaktig sådan i benen så jag har helt enkelt inte kunnat träna, röra på mig. Sen kalas, och kalas igår igen för de som inte kunde komma lördag... 

Listan kan göras lång med ursäkter.
Skit också. 

Känner rastlösa benen som smyger sig på..
Kan bli lite smått sur..
..När jag "inte får" gå ut och jogga för min man. Han kan egentligen inte stoppa mig men han misstycker att jag ska jogga på dagtid nu när vi har semester. 

Då blir jag lite sur och han får tas med det. 
På kvällarna har vi oftast inte tid då vi blir bortbjudna på middag eller så bjuder vi hem folk. 

Nej.. Jag mår inte alls bra över detta. Ikväll måste jag ta mig en redig joggingtur, oavsett vad klockan blir!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0