Grymt besviken på mig själv!

2011-08-24 - 13:55:47
Sitter och svär.. Eller om mina svordomar är det för andra vet jag inte men jag sitter i min ensamhet, med en röra på lax, potatis och chorizokorv med sallad till lunch och mellan varannan tugga spottar jag ut ord som: 
Jävla skit, så pantad, HUR kunde jag glömma, BAJS, FAAAAAN OCKSÅ, vad fan tänker jag med? etcetc....

Jag hade ju bokat ett spinningpass idag klockan 12.00 som jag tydligen helt och hållet glömt bort. Jag var på gymmet när detta skedde, jag körde styrketräning 55min och var helt säker på att spinningen var ikväll... Men när jag klev nedför trappan så såg jag ETT SPINNINGPASS i full sjå... BAJS! Jag missa den älskade spinningen för att jag inte hade hjärnan med idag..

Och inte nog med det, nu kommer jag få en prick.. Har redan en för ett missat core pass, varför jag missa det minns jag inte, men lär ha varit samma där. "VA, var det IDAG!?" Suck på mig.

Jaja, maken ville ju träna ikväll, kanske han kan få göra det och jag få träna imorn, då är det ett annat spinningpass! :P

Men jag fick in: 
•55min tufft styrkepass överkropp
•Situps 120st
•intensiv gång i uppförsbacke 10min 
•jogging 12min
•utfall med 9kg hantlar 30st

Lat med core idag, och utfallen men de vill jag göra på fredag då jag har hela helgen på att vila upp mig. Sist fick jag grym träningsvärk av 40st. ;p

På måndag är det PT pass 1timme
LÄSKIGT! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0