Bikt!

2011-08-23 - 21:29:00
Idag hade jag inte mkt energi, det är jobbigt att komma igång efter nästan 5veckor med ganska mkt mindre träning. Och för att inte tala om styrketräningen, det är det viktigaste i min träning och det får inte uteslutas längre. Men oj vad trögt det går, får ta ca 4kg mindre i vikter. Men det kommer.. :) 

Jag ville inte köra IW idag, som sagt var jag trött. Min plan var att jogga 7-8km som jag gör hem från mötet men idag orkade jag inte, jag frös och kroppen helt utmattad. Så smög med mig gymväskan och besökte gymmet efter.
Som sagt, IW (indoor walking). Mötte en bekant som jag lät övertala mig om att gå med iaf, men det var ändå ganska bra, för första ggn kände jag mig rätt vilse och visste inte vad jag skulle göra.

Jobbigt var det, och jag skulle köra medel lugnt... haha, behöver jag säga mer än att skratta? Ok, jag lyckades inte att ta det lugnt. ;) 

Sen på det styrka som sagt. 
Är trött. Men kolla kcal:en.. Duktig?! ;p
Det sjuka är att jag tyckte att jag överåt.. Hm.

Totalt intag
Fett: 67 g Protein: 96 g Kolhydrater: 69 g 1301 kcal

Dagens kalorikoll
Energibehov 1701 Kcal
Kaloriunderskott - 500 Kcal
Träning + 577 Kcal
Mat - 1301 Kcal
Kvar att äta 477 Kcal


Bikten var det ja...
Jag tog en halv tsk socker och lite kanel och njööööööt. 
Hahahaha.... ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0