9km..

2011-08-16 - 22:20:38
..Blev det på promenaden idag. 

Det känns i benen och att det var ett tag sen jag rörde på mig. Blev rätt trött i rumpa, lår och höfter. Vi tog spåret för att det skulle ge det lilla extra nu när det bara är promenad. 

Känns bra att börja hyffsat lugnt, i torsdags körde jag på rätt hårt under styrketräningen vilket kändes i både muskler och hals. Som tur är vände det och blev ingen större förkylning el sjukdom!

Denna vecka blir som uppvärmning, för att komma in i träningen igen och på måndag är vardagen åter, semestern slut och den vanliga träningen och kosten ska komma åter. 

Imorgon funderar jag på spinning under kvällen, måste verkligen komma igång innan vågen visar för mkt. 

Skönt att ha kommit ut idag dock! :) Och ännnu bättre, att ha träffat vännen igen. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0