Walk-in-closet?!

2011-04-09 - 09:53:00

Idag börja dagen med att rensa vår klädkammare, det ska bli en walk-in-closet!! Ska bli såå najs och äntligen fick vi tummen ur och börja rensa. Men det är inte nådigt kan jag lova, det var ju grejjer så man inte såg golvet och upp till nästan 2m. Haha, hela hallen är full med saker vi ska slänga och panta (säkert pant för 2-300kr) och sen är dotterns rum fullt med vad vi ska spara och frågan är...hur i helvete har vi fått plats med allt detta i lilla klädkammaren?


....Ibland är man riktigt bra på att packa saker ;)


det var jag som gnällde imorse om att vi har så lite utrymme hemma när jag rota i garderoben efter stödhjulen. Frusta och stöna och gnällde... Men vi prata lugnt om att fixa klädkammarn sen, tror ni min man ville göra sin fru nöjd?
Ja, absolut! Haha, han har sina trix ;)


Så, nu är maken iväg och hämtar ställningsmaterial - ja ni läste rätt - vi gör vår egen variant och billigare sådan men det kommer bli grymt, ovanligt och snyggt. :)

Ikväll ska jag också iväg på tjejkväll, riktigt najs! så det kommer bli några öl, nån cider och kanske nån breezer. så kolhydrater - välkomna! ...säger jag ;)


Och sist men inte minst....
Sonen cykla för första ggn på en vanlig cykel idag också och det gick suuper, han är ju bara för duktig. :)) *stolt



Kanske inte så flashigt
Men jag tror att hon gillar skor..! *tänkar-fejs ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0