Start - grymt skönt!

2011-04-06 - 14:27:06

Äntligen har jag haft orken till att röra på mig. Det starta med ett besök från vännen, kolla lite bilder från festen sist, snacka skit, åt lunch och sen bar det ut på en promenad.
Först var det lite jobbigt och kroppen tog emot litet men efter 20min vandring så kände jag genast hur kroppen kom åter till livet och blodet rusa underbart i kroppen. Hela jag fylldes med livet och energi igen! :)


Hon skulle vika av och gå hemåt, jag bestämde mig för att fortsätta gå och jag gick hela vägen i lugn takt. Sammanlagt blev det 7,5km och det var alldeles lagom känner jag. Ibland öka jag takten lite för att sedan ta det lite lugnare. Lagom! :)


Dock känner jag i knäna att de har tagit stryk av joggingen, måste köpa band nu eller tejp. Dåliga knän sen födsel är inte lätt att handskas med när man vill springa. Men det löser sig också. :)


Mår mkt bättre och är nöjd över dagen!!
Vad jag älskar att röra på mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0