Nu har jag tränat i 3månader!

2011-04-26 - 14:16:02

2månader hemma, 1 månad varav på gymmet... Och mina resultat???
Okej då, här har ni i cm:

Midja: 76,5cm  -6,5
Lovehandles: 96,5cm  -7,5
Höft: 99cm  -4
Under byst: 81cm  -4
Byst: 94cm  -6

Vikt: -2kg

Hemkommen från träning, eller ja det var nån timma sen. Har suttit på balkongen och njutit av solen och en kopp kaffe :))

Jag har nåt i halsen känns det som, det lixom krampar lite. Haha, så är känslan. Inte svida, inte ont, krampaktigt. Det kom under träningen, jag kanske spände halsen på nåt konstigt sätt??? Inte omöjligt.

Idag blev det helt klart tuffare träning, tyngre styrketräning och lite mer övningar. Jag körde det jag skulle, sen la jag till lite med hantlar. Jag är så anti maskiner, det bli ju så ojämnt, haha. Men jag gör dem också, oja, tills jag inte orkar mer. Men det känns som att även andra muskler, mindre, får arbeta när man har hantlar - sen kanske det bara är i mitt huvud.

Styrka i ca 40min, crossen 35 min och en intensiv uppvärmning. Har märkt att jag behöver mer och mer intensiv sådan för att bli varm och inte behöva stå i 15min. Så jag joggar lite som uppvärmning. :)
Ikväll blir det som vanligt Zumba också, det var en vecka sedan nu och ska bli skoj!


Det är lite kämpigt att komma igång nu igen efter långledigt, men när jag stod där och svettades så trivdes jag som fisken o vattnet. För att inte tala om sen när jag åter igen satt i bastun med ett leende på läpparna. Det här är terapi!

Gud vad gott man har levt nu under denna helg, det är ju så att det är skämmigt! Om man jämför med hur jag brukar äta, kan inte förstå att man så lätt hamnar tillbaka i samma spår. Men jag är jävligt glad att jag har styrkan att säga STOPP och fortsätta att träna. Men jag mår ju bra av det, så varför skulle jag sluta? Det vore ju bara dumt! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0