Mkt mutter nu..

2011-04-01 - 09:11:21
..hörs det från vår lght!
Och det är jag som muttrar, och jag kan inte sluta muttra och min make blir galen på  mitt mutter och och och... jag är sjuk... och jag är så sur!

Vad ska jag göra nu? Jag är ju inte dundersjuk!
Bara sådär lite svid i svaljet och ganska förkyld.. Snoret rinner, inte så täppt men nyser och har mig. Så vad ska man göra då? Kan inte träna, då lär jag bli dundersjuk men får man gå på en promenad kanske?

Det känns inte bra att bara sitta på mitt lata arsle nu när jag har kommit igång.. Men jag tog väl i för mkt i onsdags, misstänkte väl det eftersom mina ben blev stumma. Men jag orka ju!!!! Äh, skitkropp. Ja, jag känner så nu, skitkropp!
Men å andra sidan har den blivit mkt bättre, förr blev jag sjuk bara jag simma en längd.. Japp det stämmer. Så bättre har den blivit, stolt över kroppen och så... Men den svek mig nu. Morr! ;)

Men det är väl dags att ta det lite lugnt, ta mobilen och gå ut i det muliga tövädret, lyssna på musik och för en gångs skull ta en Lugn promenad?!

I helgen blire strikt, jag är nära mitt mål nu - I can almost touch it!!



"C" - Hoppas du får en underbar helg med dina söta små!! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0