Gillar det inte

2011-04-29 - 13:14:47
Sonen har ju varit sjuk och hans feber steg med rekordfart igen, blev matt osv osv... Vi var rädda att han skulle få ett anfall igen men mamma var snabb och såg tendenserna till det och fort in med en supp och kall handduk, ja som sagt. Febern har varit envis som få och stigit efter bara 4tim till nästan 40 grader igen, men jag är nog änu envisare och med en son trött på tempen... Haha 

Igår var han feberfri men plötsligt från ingenstans gick den upp till 39.6 och fort i med alvedon igen!! 

Han har fått ny medicin för sin astma nu också, jag klaga igen på den flytande och äntligen kom de med förslag på inhalator!! Han fick medicinen efter vi köpt den på direkten och efter 10-15min så sa Isaac:

"Mamma, medicinen är jätte bra, jag kan andas nu mamma!" 

Åååh min lille plutt!! Stackare, måste ha varit jobbigt :o/

Men nu mår vi bättre :)
Och vi har bakat bullar!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0