Dummingkänslor & Träning

2011-04-14 - 14:36:13
...Ja över imorse, över bråket och allt.
Men jag valde att bli arg och får ta konsekvenserna av mitt handlande!

Usch skulle vilja ge mig själv en rejäl snyting!
....


Jag är dock nöjd över min träning idag. Jag fick in det jag ville nu på dagen och jag är faktiskt lite trött nu. Skulle  vara mysigt att gå ut i solen men jag sitter hellre hääär och luktar på mitt tangentbord... Haha.
Samla lite krafter innan barna ska hämtas om 30min.

Det blev styrka i 40min, ca 50 situps på bosun (sjukt svag i magen) och sen indoor walking i 45min. Där måste de verkligen skaffa bättre luftkonditionering, det är ett jätte litet rum men massa cyklar och svettandes, varma människor PLUS solen som ligger på. Och till detta? 2 små bordsfläktar som de satt upp i taket.

Sjukt varmt var det och jag trodde att jag skulle rinna bort. Fanns inte nån mening med at torka bort svetten som rann för det kom nya droppar lika fort! I sommar lär man inte ens kunna vistas i det där rummet, hoppas de fixar det, bra träning och flås!
Annars får jag väl cykla då.. Fundera på att göra det nästa vecka.

Styrkan består av:

Ländrygg
Rodd
Lårcurl
Axel lyft
Bröstpress
Benpress - men den skippa jag idag eftersom jag skulle köra IW.
Sen en som jag inte minns vad den/det heter... ;p

Ikväll blire som sagt Zumba!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0