Bråkstuga

2011-04-14 - 09:12:29

Idag har jag lyxat till min frukost med en macka, 2 ägg och kaffe. Mackan är det majjo och ost på, mumma. Jag anser att jag får äta macka när jag tränar samma morgon, eftersom jag behöver kolisarna på dagen. Aktivt val som ngn kallar det ;)


Morgonen starta väl inte sådär jätte bra, "bråk" med dottern om hennes kläder, hon skulle minsann inte ha byxor och trotsa i en halvtimme, skrek och nästan svor.....6år gammal.
Mamma blev lite arg och skrek till så sonen blev rädd och gömde sig under köksbordet. Ajaj illa det där, men lite kramar så var det bra sen. Viktigt att säga förlåt om man varit arg på varann eller skrämt ngn!

Men dan blir nog bättre nu, vi blev alla sams, kramades och pussades. Usch, jag mår dock dåligt men men..

Klockan 12.00 har jag indoor walking och innan dess tänkte jag väl hinna med lite styrka på ca 40min. Sen blire nog en promenad i solen, om den inte gömmer sig senare.



Ikväll blir det Zumba igen, skoj skoj! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0