Torsdag redan!

2010-09-16 - 09:24:21


Veckan går fort när man vill ha mkt gjort! Inte bra , inte bra..
Ska göra tårta nu på morgonen till att börja med, den hämtas ikväll.. Sitter och drar mig. Hihi, men efter detta inlägg ska jag sätta igång. Ju fortare jag är klar med den desto fortare är jag klar med allt annat!! :o>

Jag hade en jätte mysko dröm inatt.. Nåt om förföljd, men jag vet inte om det var jag som blev det eller om det var jag som förföljde ngn eller kanske tom att vi föröljde varann utan att veta om att den andra var efter en.. Haha, ja den var lite kuslig och mysko. ^.^

Idag ska jag hinna med att göra klart tårtan, slipa klart bordet och sen iaf grundmåla. Och detta ska göras under 6timmar, för sen ska barn hämtas och efter det är det kört att forts. Sen om jag kanske bakar lite ikväll, får se, kanske blir att måla när barnen sover istället.


Hahaha måste säga, den där katten jag la in igår, fyfan vad bra!! hahahaahah, skrattar så fort jag ser den och kan se mig själv i den. x)) Klockrent!

Morgonens låt, till min kära man! <3
Söt vid också! ^.^




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0