Renoverad barnstol

2010-09-15 - 10:20:49


Jag har varit duktig, jag har slipat vår gamla barnstol (som är ca 20 år gammal) i 6tim (!!!) och målat den vit. :o) Blev tiktigt fin, men snacka om att lacken satt stenhårt efter alla dessa år!
Det är en gammal tripp trapp stol som min lilla bror fick när han var liten, häftigt att de håller så länge, så om de är lika bra nu som då så rekommenderar jag varmt att köpa en. de är värda de där 1800-2000:- eller vad de nu kan kosta. :o)




                                                                                            Före:




Efter Slipning:
(Blev snygg då måste jag säga)




Färdig:
(Passa även på att sänka trappstegen, han har blivit stor vår kille :ó))

Postat av: Lill-Prave

Åh vad duktig du varit och vad fint det blev!

2010-09-15 - 19:43:51
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0