Morgonen efter kalas och valvaka

2010-09-20 - 09:25:04

Jag är rätt utvilad, trots att jag hörde alla politiker i huvet när jag slog igen ögonlocken igår. Haha, men fy vilket babbel och jag blev så tokigt förbannad på de barnsliga politiker som satt och kalla SD för rasister. Och helt Vänstern, snälla nån - grow up. -.-

Detta parti är en av dem nu för att tydligt vill tillräckligt många av svenska folket detta. Det får ju de acceptera och göra det bästa av situstionen, de styr inget i Sverige men de har nåt att säga till om. Jag tror inte på att de är rasister, det är bara nåt de har snurrat till själva för att få det att låta så vidrigt det bara går - för att skrämma folk eller för att vinna röster åt dem - vem vet.

Men fy, usch.. Vuxna människor, politiker som ska vara så sakliga och inte klanka ner på någon (ja inte rakt ut iaf ;o)) och beter sig på detta sättet, jag tycker det är pinsamt och jag skäms över våra politiker!

~ ~ ~

Oh well, jag har bakat en massa till igår. Det skulle ju vara fika i lördags men ingen kunde så det blev förflyttat såklart. Vilket inte gjorde nåt för min del, bordet var ju inte klart och definitivt inte städningen av lght'n. :op
Har lite bilder att bjuda på! :o)

Jag har fått min dotters Kitty klar, den är målad på väggen såklart och stolen står där för att visa hur stor hon är. Bild nr 2 fick jag av min dotter när jag fyllde år, hon har ritat av mig (hon är 6år). Och den vackra regnbågen vi såg påväg hem från skolan. :o)



   




Köksbordet Före:
(Btw, visst är det snyggt med CocaCola glasen i finskåpen? ;o) Min man ställde dom där och tyckte det var så fint, haha, så fort vi fått lite finglas är de VÄCK! Och ja, de ska också målas vita!)


Köksbordet Efter:
(Skulle aldrig för mitt liv hinna måla stolarna så jag körde panikvarianten och köpte överdrag på Ellos ^.^ (Som var lite för små men skitsamma..))




Och så har vi lite bakat :oD
Det blev Kanelbullar, Mockarutor, Chocholate Chip Cookies fast med ljus choklad ist. för vit och Bondkakor:


                                                                                    

 

 

Postat av: Lill-Prave

Vad fint det blev!!

2010-09-21 - 21:29:14
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0