Moahahhah

2010-09-14 - 20:06:51

Nu har det varit dött ett tag här igen, men jag, som vanligt, har tappat intresset till att blogga. ;o)
Vet inte vad jag ska säga.. Hmm...

igår fyllde jag 26 år gammal, oh yes, nu är det bara 4år kvar till jag blir 30 år och sen blir jag inte äldre (Ja jag kommer inte dö, tvitvitvi ta i trä, utan jag kommer bara inte åldras efter det ;o)).
Men det var en vanlig vardag men med extra god middag och extra mkt mys från familjen. Min man firade mig i lördags då han gav mig present 1200:- på H&M för att köpa fina kläder (vilket också var från flera familjemedlemmar, tacktack <3) och sen bar det ut till stan för middag och utgång. Det var ett tag sen han och jag var ut tillsammans och det var väldigt trevligt. Mötte hans vänner, och gjorde sällskap med dem. Enda tjejen i ett killgäng, ja inte är det en olustig känsla då jag alltid förr bara umgicks med killar (vänner!). ;o)



Min man fick ett fint ragg också, 3 tjejer som var extremt långa och fick bli kallade så fint som shemales av killpacket, en av dem ragga på andra födelsedagsbarnet (han fyller år på samma dag som jag) och en på min man. När vi skulle ge oss av bestämde den ena för att ge allt och de putta bort mig lite fint (vi var påväg ut, hem) och viska i hans öra "Jag vill ha dig!"
Han öka takten rätt rejält och kom och gömde sig nära mig. Hahahaha, ja jag tyckte och tycker att det är skitkul. Jag är inte alls sur utan sitter i denna stund och småskrattar. Haha, fyfan. Ja, deras självfötroende var det inget fel på iaf. ;o)
Kan väl säga att jag också  fick "ragg", av en 40-50 åring mc knutte som såg mig förbipassera och klämde orden "Tjena stumpan!" Haha, tack men nej tack! xD

Men under shoppingen blev jag väldigt besviken, H&M som brukar ha allt hade bara skitkläder. Antingen var det idrottskläder lookalike, eller massa volanger och kläder som hänger som en påse över en. Nej tack! Usch, sikket mode det är nu, märks att det var länge sen jag shoppade.
MEN jag hitta ett par fina jeans iaf med 100:- rabatt, inte fel alls. :o)

Så nu har jag babblat på. ;o)

Tjingeling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0