Min Fluff fluff

2010-09-29 - 13:14:46
Sugen på nåt... Men usch, det är bara för att min mens (ja det heter MENS!) ;o) precis är slut och det där suget sitter i fortf, men inte lika starkt dock. Det är skönt!

Har precis ätit lite "scrambled eggs" och mmm vad gott det var. Länge sen jag åt det och jag förstår inte varför jag sluta.. aah, vänta lite, lathet.. orka inte steka det. Hahaha, ibland är man bra lat - tar typ 1min. ^.^

Har precis klivit ur badet (frusen igen) där jag hade massa skum, musik och tända ljus. Mys!


Kolla min FLUFF FLUFF <3 (hade inte hjärta att kasta ner hnm för att bädda sängen ^.^)
Min misse, han heter Lucifer men är min fluff fluff :o) fluffig o go :o)



 

Postat av: Linda

naw vad söt. Vi hade en liknande. Norskskogskatt som hette Kosmos när jag var liten:)

2010-09-29 - 13:28:11
URL: http://ljeriksson.blogg.se/
Postat av: Lill-Prave

Ja inte fan heter det "Tanten" iaf ...

2010-09-29 - 20:42:54
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0