Frukost

2010-09-29 - 09:04:02
Sitter och äter ett jätte gott mörkt bröd som de "bakar" på Ica men russin, honung och... det försvannn ur huvet, hm, vad 17.. Såndär nöt man äter under julen som ser ut som en hjärna..
Den smet.. Aja gott är det iaf och med kaffe till såklart, MÅSTE ha kaffe på morgonen för annars blir jag ingen människa.
Vad blir hon då? Jo, ett monster helt enkelt och inte med horn i pannan utan gröna slemmiga snigelögon.. mun med tänder som en "critter" (har ni inte sett googla upp) de är sylvassa som rakblad, sen klor som.. Haha, jaja.

Critters, haha att jag kom och tänka på dem. Gammal B skräckis men Leonardo DiCaprio vad faktiskt med i en av dem, om det inte var i den första t.o.m. men han var rätt ung då. Och minns att vi fick leta i filmen för att hitta vart han var med nånstans. Såg den när jag var runt.. 15 ?!

Imorse hade vi en urmysig morgon. Båda barnen kom och la sig i vår säng och min son kröp nära mamma och så skulle jag hålla om hnm. Det är det bästa som finns, vakna av att barnen ligger nära. Det blir varmt om hjärtat! Det var så mysigt att vi ville inte gå upp och bestämde att mysa lite till för att äta frukostmackan påväg till skola och dagis. Men det var det värt. :o)

Här sitter jag på morgonen ^.^

  
Postat av: Lill-Prave

Haha, Critters :P

2010-09-29 - 20:39:36
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0