Snuuuuus

2010-10-13 - 20:45:46
Jag har inte snusat alls idag, och det börjar kännas nu mot kvällen då man inte har nåt att sysselsätta sig med. det vattnas i munnen och sugs på läppen.. MnamMnam snus!
Cookiemonster, fast Snusmonster.. hahaha.

Kollar smått på bonde söker fru, helt oavsiktligt, jag lovar!
Men herregud, jisses, omfg (ohmyfreakin'god) ...........det är ju bara för pinsamt! De sitter helt tysta, och säger typ.. "Ja..mm.. jaha..mm..." Och suckar lite. Haha. Bönderna har väl ändå gjort sig beredda på vad de ska prata omm med varje tjej, eller?
Och en som kom in o fråga om han kunde prata engelska.. "Oj nu blev jag ställd, oj min eng är rätt kass.. oj vad ställd jag blev!"

Hahaha, som om engelska skulle vara ett främmande språk?
Jisses.. Jag Skäms och jag Garvar här där jag sitter.. Och så skäms jag lite till!


Wooooaaaaaaaaah

Postat av: Anonym

Bonde söker fru är helt okej att se när man har tråkigt. :P Men det är otroligt pinsamt.

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 - 17:23:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0